مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 ساعت 14:312016-04-24اجتماعي

همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" برگزار شد


با حضور پروفسور پرویز کردوانی پدر کویر شناسی ایران از برگزیدگان همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" در مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان تجلیل شد.

- با حضور پروفسور پرویز کردوانی پدر کویر شناسی ایران از برگزیدگان همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" در مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، کامران عطایی رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان در حاشیه همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" با بیان اینکه سند تحول بنیادین یکی از سندهای بالادستی آموزش و پرورش است، اظهار داشت: تبدیل نظام آموزشی کشور به یک نظام تربیتی و فرهنگی پیام سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در آن 6 بخش در نظر گرفته شده، یکی از این بخش ها موضوع زیستی و بدنی است که همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بخش زیستی و بدنی برگزار شده است.

وی افزود: پیشنهاد این همایش در مهرماه سال گذشته ارائه شد و در شورای برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش استان به تصویب رسید و امروز از حضور پروفسور پرویز کردوانی پدر کویر شناسی ایران استفاده کردیم.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان بیان کرد: این همایش در 2 بخش برگزار شد که در بخش فراخوان مقاله (بخش خصوصی) 11 محور پژوهشی ویژه اساتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" برگزار شد

همایش "اصفهان، ریزگردها و آلاینده ها" برگزار شد